CD-ROM (laptop)

Autor: Hubert /Hiubi/ Kacprzak (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 23:40:23 MET

Mam laptopka (Toshiba Satellite 1700-200) z CD-ROMem
TEAC-CD-224E i mam problemik.
Otóż od pewnego czasu CD-ROM nie działa poprawnie.
Z katalogu 460 MB widzi tylko 30 MB. Jest to pod win XP.
I np widzi tylko w jakimś katalogu pliki od a* do c*.
Ale jak uruchomilem z płytki win 98 (o dziwo dało się) to
już widizał tamten katalog dobrze.
Niestety nie mogę reinstalnąć, gdyż nie chce mi zbootować
z płytki XP (ani z W2k).
Komp jest na gwarancji, więc nie wiem, czy oddać go,
czy może jest jakiś płyn do czyszczenia lasera w CDekach?

--
Hiubi