zawiszanie komputera

Autor: ghalon (ghalon_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 23:54:02 MET

Hello ,

  poczytałem sobie ostatnio wiadomosci i az strach pisac bo mam
problem z ECS K7S5A :)))pewnie wielu z Was się tutaj śmieje. Mam
następującą konfigurację sprzętu:AMD Athlon 1.1 ,płyta ECS
K7S5A,pamięć DDR 128Mb, karta grafiki GeForce 64Mb + TvOut,karta
muzyczna zintegrowana na płycie AC97. A problemy są
następujące:komputer zawiesza się często, problem wtym że zawiesza się
na głupstwach typu:otwieranie folderu, plików(najczęściej).Zawieszka
totalna więc tylko reset.Po restarcie czasami giną sterowniki od karty
muzycznej i sama karta jest niewidoczna w menedżeże urządzeń,nawet
odświerzenie nic nie daje.Po prostu jest cisza.Karta jest dopiero
widoczna kiedy wyłączę komputer z listwy, póżniej można już
zainstalować sterowniki i tak do następnej zawieszki.Temperatura
procesora sprawdzona w Biosie siega 60 stopni(wydaje mi sie
duzo),bios ustawiony domyślnie.Czy to wadliwa płyta czy procek?A może
coś innego.

--
Best regards,
 ghalon                          mailto:ghalon_at_poczta.onet.pl