nagrywarka+kieszen+dysk+cd, czyli jak to wszystko poupinac ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 23:12:46 MET

dowiedzialem sie ostatnio od kogos bardzo "madrego"
ze nie mozna laczyc kieszeni i nagrywarki

wczesniej bylo tak:
pm: dysk (seagate)
ps: kieszen
sm: cd/dvd (lg)
ss: nagrywarka

tylko ze dyski wkladane do kieszeni czesto gryzly sie z tym seagatem
(plyta to soltek - jakistam, nie wiem bo nie moj, dla ulatwienia
powiem ze ma 1 slot isa i jest na kt133a)

wiec po radzie tego uczonego goscia zrobilem cos takiego:
pm: dysk
ps: nagrywarka
sm: cd/dvd
ss: kieszen

tylko tu pojawiaja sie 2 problemy:
1)_nie da sie w biosie ustawic bootowania z cd, poprostu jak ustawie w
biosie botowania:
1 dyskietka
2 cd-rom
3 hdd-0

to komp sie wiesza jeszcze przed zaladowaniem systemu
pomimo ze w cd jest kompakt bootujacy sie
wsadzanie do nagrywarki oczywiscie tez nie pomaga

2)_podczas nagrywania bufor nagrywarki stale sie oproznia
i jest niestabilny, ma ona burn proof, ale widzialem jak sie wypala
plyta w tym stanie tylko 2 razy, wiec nie wiem czy w przyszlosci nie
bedzie problemu z tym

wiec mysle zrobic cos takiego:
pm: dysk
ps: cd/dvd
sm: nagrywarka
ss: kieszen

no ale tu jest ta nieszczesna konfiguracja kieszeni z nagrywarka
kieszen jest uzywana sporadycznie, ale jesli juz to czesto pracuja tam
stare, wrecz bardzo stare dyski, gdzy takiego wlorzylem na te samo
szyne co glowny dysk to z kompa (nie wiem z ktoorego dysku) wydobywaly
sie niepokojace odglosy
z cala pewnoscia tez nagrywarka nie bedzie uzywana podczas gdy w
kieszeni jest dysk
no wiec jak to zrobic ?

--
--6--MARshALL--9--
Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce.