Re: komp do zgrywania wideo

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 21:51:59 MET

dmrowka wrote:

> Jaki jest potrzebny minimum procek/ram do zgrywania z karty telewizyjnej
> obrazu TV, i kompresowanie go zeby nie zajmowalo 2minuty 200mb ;) ?

Przy rozdzielczosci 384x288 do DivXa powinien wystarczyc Celeron 450. Do
pelnej rozdzielczosci sadze ze Athlon XP 2000+ sobie poradzi (u mnie na
Duronie 856 jest 18 klatek). Za to do MPEG2 moge zrzucac bez problemu z
mojego ATi praktycznie w dowolnej rozdzielczosci. Ale tu 2min to
wlasciwie te 200MB (chyba, ze nie patrzymy na jakosc).

--
Raf
raist_at_poczta.fm