Re: komp do zgrywania wideo

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 21:08:53 MET

Mój kumpel miał k6-2 350 i zgrywał teledyski 'on the fly' do Intel Indeo
5.04 (nie jestem pewien nru wersji), potem rekompresował to do Divxa na
spokojnie... a utraty jakości przy kompresji Indeo -> DivX nie zauważyłem...
A jeśli chcesz zgrywać do DivXa na żywo, to nie dam głowy, bo na P III 1 GHz
nagrywałem wyścigi Formuły 1 ... jak bolid przejeżdżał obok kamery ,
wszystko przesuwało się tak szybko, że i tam haczyło... no ale size nie był
wcale taki mały...

Pozdrowienia

Desperado