Re: Jaki dysk do pracy ciągłej ?

Autor: Wojciech Kruzel (camcorp_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 18:34:56 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> U mnie w serwerku chodziło parę Quantumów 5400 rpm, teraz Maxtor 5400 rpm.
> Wszystkie są w świetnym stanie i pracują do dziś.

Dobrze ci sie sprawuje ten Maxtor? bo wlasnie zamierzam takiego kupic.

A co do innych dyskow to nie mialem problemow z Caviarami (kilka serwerow u
mnie stoi z tymi dyskami i chodza ponad rok juz i nic si enie dzieje)
Natomiast IBMy siadaly czesto i gesto.

Ogolnie trzeba przyjac zasade ze jak sie cos nie popsuje w ciagu 1-2 tygodni
to bedzie chodzilo dlugo. (nie dotyczy IBMow)

Woyteck