Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 18:07:36 MET

Radoslaw Sokol zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie sprawdza się. Przykład: konta *@hotmail.com, które trzeba wyciąć
> po domenie w zasadzie żeby się pozbyć spamu. Każdy z indywidualnych
> adresów używany jest tylko do jednej spamerskiej akcji.

No tak dlatego mam wyciety caly hotmail i kilka innych serwerow .tw i
podobnych ze wzgledu na beznadziejny stosunek sygnal / szum

Ale ciagle lista usenetowych spamerow/trolli IMHO ma sens. Ot np rozne
fantastyczne firmy a la sredno slynny Internask, oglaszajacy sie
srednio raz na 3 dni a w grupie nr 2 Ekspierd i Kromek Turlanek vel
Plonk vel Konik Bujany i cholera wie jakie jeszcze.

Ciagle jestem za taka lista a cancel-bot tak ale tylko na posty w
razacy sposob naruszajacy cywilizowane zasady pisania na usenet (HTML,
zle kodowanie etc)

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]