Re: D900 i ECS K7VZA

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 17:35:02 MET

Witam.
luk <luk_at_free.net.pl> napisał(a):
> a skad wziales ten bios ?hmm nie dla podkrecaczy ? ja mam d800 @904 ( bez
> podnoszenia napiecia )
> nie chcial startowac na 1.066 ale teraz powoli mu sie to zaczyna udawac
> (wygrzewa sie bo ma napiecie na 1.85) chlodzenie spire miedziak .
> temperatura ~40 C. pozatym 8 wiatrakow ;)

To pogratulować :).

Bios leży tutaj: http://www.tweakpc.de/download/ecs_bios.htm

Co do podkręcania to 800 ma większą szansę niż 900.
Ja się za dużo nie bawiłem, jedynie mu zmieniałem magistralę,
na tyle ile bios pozwalał. Mostków nie ruszam, za duży hardcore
dla mnie ;). Poza tym nie mam żadnego sensownego ich opisu.

Pozdrawiam,
Wołek,

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"I marsze wojskowe, i marsze weselne prowadzą do walki."