Re: Odzyskanie danych

Autor: centrala (emf_at_emf.krakow.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 17:29:35 MET

Użytkownik "Rafał Rajs" <elessar_at_nospam.bdi.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lukasz Jakubowski"

Skorzystalem

> Hm ... ale ja przed rebuild'em wyciagnalem dysk z kieszeni. Ale w systemie
> zachowywal sie tak samo. Zatem uznalem ze to nie to.
> Zupelnie zaskoczyles mnie NDD, zawsze to oprogramowanie mnie nie
zawodzilo.
> Bylem z niego bardzo zadowolony, szczegolnie ze kilku znajomym uratowal
> dyski.
>
> To czy teraz te programy jeszcze pomoga??
>
> Rafał

Niestety nie po rebuildzie nie ma bolca aby jakoś pomóc :( Przynajmniej nie
zetknąłem sie z czymś takim.
Wcześniej mogłeś spróbować przepiąć konfigurację z primary na secondary albo
na odwrót ( nie podałeś jak był spięty) a już na bank nie powinien ten dysk
być na jednej "szarfie" z nagrywarką

pozdrawiam
Missiu