Do p. Marcina Wojtczuka... - przepraszam reszte grupy....

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 03:39:28 MET

Panu Panie Marcinie to sie chyba nudzi, mi to w sumie wisi jeden post w ta,
czy w ta, ale co niektorzy co na modemach jada to juz pianoze maja...
Ja tak bym panu proponowal FORMAT C: /U i NOWY SOFCIK, ewentualnie
odpowiednia KONTROLA ANTYWIRUSAWA.... (oczywiscie mozgu).
Jesli to Pana urazilo, to sie ciesze i nie bede przepraszal, przepraszam zas
grupe za ten post nie na temat, ale juz mnie po prostu ponioslo..........
Ewentualne odpowiedzi na priv prosze..........

Maguard