Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Tomek (bez_spamu_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 16:21:12 MET

 "Lucas" <luckar7_at_tlen.pl> wrote:

> czy gdyby coś było nie w porządku to jak mam wrócić do poprzedniej
> wersji biosu i gdzie sprawdzić jaka to wersja?

 Proponuję najpierw uruchomić program flashujący z parametrem /?
 mamy coś takiego:

 S[File_name] : To save Flash ROM data into file AND quit.

 więc zawsze możesz najpierw zapisać istniejący plik w bezpieczne
 miejsce ;))

 Wersje biosu masz po włączeniu kompa, gdzieś w górnej części
 (wersja i data) ekranu. Możesz wcisnąć PauseBreak (może się zatrzyma)

 W przypadku nieudania flasha (niespodzianka z elektrowni, atak
 powietrzny BinLadena) istnieje możliwość flashownia z dyskietki.
 Pomimo czarnego ekranu amibios mieli stacją w poszukiwaniu dyskietki
 z biosem (jest to opisane gdzies na stronie o biosach).

 Pozdrawiam