Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Tomek (bezspamu_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 15:26:00 MET

 "Lucas" <luckar7_at_tlen.pl> wrote:

> ściągnąłem sobie ten Bios
> jak się uaktualnia Bios bo nigdy tego nie robiłem?

 Najprościej:
1. stwórz dyskietkę startową W98
2. dograj tam plik flashujący i plik z romem
3. odpal system z dyskietki startowej win98,
4. wpisz w wierszu polecen:
   aminf329.exe xxxxxxxx.rom

   - xxxxxxx.rom to nazwa pliku z biosem
   np. aminf329.exe 020112.rom

 albo:
1. nagraj plik flashujący i plik z romem na c:\
2. uruchom kompa z F8
3. wybierz "wiersz poleceń"
4. dalej tak samo...

Powodzenia.