Re: PROBLEM z Lexmark Z23 USB

Autor: tnt (tadek_at_outernet.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 14:26:55 MET

| Sprawdz w Biosie czy jest faktycznie wlaczony Port USB, bez wlaczonego
| system wykryje drukarke ale nie bedzie komunikacji.

W BIOSie wszystko powłączane, System widzi (i instaluje bez żadnego
sprzeciwu) sterowniki do Via Tech USB 3038 oraz do głównego koncentratora.
Podobnie z drukarką, wszystko niby OK...

Zainstalowałem Via USB filter driver (1.08), który ponoć miał
opisany problem rozwiązać (tak przynajmniej twierdzi Via)
ale wciąż jest to samo... przy próbie wysłania czegokolwiek do
drukarki zaczyna się drukowanie - przez chwilę drukuje - i znów
wyskakuje "problem z komunikacją dwukierunkową".

Co gorsza nie można nawet anulować wydruku czy uruchomić ponownie
systemu, wszystko się sypie i w końcu pomaga tylko cold reset.

T.