Re: Podejrzany Athlon 1 GHz

Autor: darwaw (darwaw_at_spam.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:13:03 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Hahaha...!
> jak to jest plyta ECS to juz wszyscy wiedza (z usmiechami na ustach
> jak sadze;-) dlaczego ten procek sie wiesza. Wywal to gowno i kup
> normalna plyte glowna.

Plyta jest w porzadku.... U mnie tez jest Athlon TB 1 GHz (7,5x133) i chodzi
stabilnie na tej plycie.... Ale temp. CPU u mnie przy normalnej pracy (word,
IE, OE) wynosi przy zamknietej obudowie ~30 C, przy grach typu Quake wchodzi
na 50 C i tak stabilnie trzyma temperature. Skoncze grac - do razu spada z
powrotem na 30 C.