SPDIF do Sound Blaster Live Value

Autor: Krzysztof Dybał (kdybal_at_hotmail.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 11:59:19 MET

Witam,

Mam kartę muzyczną Sound Blaster Live Value (jedna z pierwszych SB Live) i
chciałbym dokupić przystawkę (przejściówkę) aby moć korzystać z SPDIF
(wyjścia cyfrowego). I pytanie do grupowiczów, czy ktoś może ma wspomnianą
przystawkę i mógłby mi coś więcej na jej temat powiedzieć i czy któś
ewentualnie mógłby mi ją odsprzedać. Z góry mówię że widziałem schematy do
niej ale nie jestem elektronikiem i nie chce nic tam popieprzyć.
Z góry dziękuję