Shuttle P4X266A

Autor: Tomasz Głowacki (tomasz.glowacki_at_pseinfo.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 10:04:56 MET

Cze!

Mam krótkie pytanie.... jaki symbol produkcyjny ma ta płyta? wiem że AV
cośtam... niestety, kumpel dostał komputer z tą płytą i podał mi że jest to
właśnie Shuttle z chipsetem P4X266A...

Tak poza tym, czy jest to JEDYNA na rynku płyta z P4X266A??? Szukałem na
Googlu i serwisach hardware'owych i nie znalazłem żadnej innej (poza
referencyjnymi VIA). Mam jeszcze jedno pytanko: jakie częstotliwości powinno
mieć FSB i pamięci? U kumpla jest FSB 100Mhz a pamięci 133Mhz DDR.
Przepraszam za to pytanie, ale jeszcze nie miałem wcześniej do czynienia z
P4 i taką płytą (jak dla mnie to niezła kombinacja ;) ). Zresztą, wydaje mi
się, że cały komputer oparty na tej płycie (GF3 Ti200, 0.5 Gb ramu, P4
1.9Ghz) chodzi nieco poniżej nominalnej... nawet w testach w Sandrze
2002.... chciałbym więc nieco zoptymalizować wszystko. Macie jakieś
sugestie? W zasadzie chodzi mi o BIOS, i win XP.

Pozdrawiam,
Tomek