Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Przemo (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 09:56:09 MET

Użytkownik "Piotr Slimak" <piotrslimak_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Śledzę tę dyskusję "TNT2 Ultra vs GeForce2 MX400", ale nie za bardzo mi
> pomaga. Sytuacja jest taka: M64 odmówiła posłuszeństwa i rozglądam się za
> czymś "nowym". Wybrać wypasioną TNT2 czy jakiegoś MXa? Czy może coś
innego?
> Z powodów finansowych żadne titanium nie wchodzi w rachubę :-( Kosmicznych
> rozdzielczości nie potrzebuję - 800x600 do grania wystarczy. Posiadam
> cel533 i 192 ramu.

no właśnie to był mój wątek. Jednak chyba nie kupię już żadnej TNT2 Ultra,
bo ona w sumie nie różni się od TNT1 niczym prócz tego, że rdzeń i pamięci
są szybciej taktowane - a w niektórych grach TNT już wysiada (tzn. nie
obsługuje pewnych efektów). Zastanawiam się też nad kyro2 ale sam nie wiem -
jedni chwalą, drudzy nie - to jednak dość nieznana karta. Wybiorę pewnie
jakąś GF2 MX400...