Re: CRT czy LCD????

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 09:18:20 MET

Użytkownik "baZyl" <bazylook_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mial moze taki dylemat? Dokonal jakiegos wyboru i moze sie ze mna
> podzielic swoimi doswiadczeniami?
> Nie wiem do konca czy kupic 19" CRT czy 15(co daje 17") LCD???
> Moze ktos uzywa LCD i moze powiedziec pare slow na jego temat. Jak to
> wyglada podczas szybkich scen ruchu w filmach, etc...

Jeśli zdecydujesz się na LCD, to zwróć uwagę na czas reakcji elementów LC.
Powinien on oscylować w granicach 20ms, wtedy nie będzie problemu z szybszym
ruchem w grach / filmach.
A w ogóle to nie daj się skusić na tani LCD - wywalisz kupę kasy i nie
będziesz zadowolony. Na dzień dzisiejszy wybieraj tylko spośród najlepszych
(i - niestety - najdroższych): Eizo, Sony, ...

Pozdrawiam,
Arkhan.