Karta z wejsciem s-video

Autor: Daniel 'DanThe\\ (danthe_at_no.spam.junior.intercredit.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 09:16:31 MET

Witam,

Poszukuje karty ktora zapewni mi b.dobra jakosc zrzucanego obrazu przez
wejscie s-video, moj wybor padl na ASUS6800D (lub wyzszy model) i ATI
RADEON AllInWonder (lub wyzszy model). Ktora z tych kart ma lepsza
jakosz digitalizacji?

W tych kartach sa enginy 3D a to mi nie jest potrzebne. Moze sa karty
TYLKO 2D ale za to z dobrym wejsciem s-video?

Wazna jest takze cena, raczej ponizej 1k zl powinna sie miescic :).

pozdrawiam