Re: przycinanie się kompa

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 01:20:24 MET

> Niestety
> Win me

WMe nie jest takie złe - długo jechałem na tym systemie i chwalę go sobie.
Jeśli trochę o niego zadbać, to jest dużo stabilniejszy od 98. :)
Dochodzenie do przyczyn problemów jest w nim niestety uciążliwe. Jeżeli masz
szansę mieć drugi HD, to będzie Ci najłatwiej dotrzeć do problemu. Wywal
wszystkie karty z komputera (a już w szególności SB Live), zostaw jedynie
grafikę i posadź na tym Windows. Staraj się instalować tylko te drivery,
które na prawdę są niezbędne. Potem posadź DirectX 8.1 i zacinającą się grę.
Jeśli pojdzie płynnie, to zainstaluj SB. Dopóki nie zainstalowałem XP, to
nawet nie wiedziałem jak ta karta potrafi namieszać. Jeśli nadal wszystko
jest OK, to wkładaj kolejne karty i instaluj kolejne oprogramowanie, aż się
zacznie się źle dziać. Wydaje mi się, że jest to najskuteczniejsza droga
dociekania przyczyn, a i nie rozwalisz sobie przypadkiem bierzącej
konfiguracji.

Marek