brak kompatybilności k. graficznej i monitora

Autor: alk (alkjar_at_hoga.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 01:34:47 MET

Mam dziwny problem z monitorem i kartą graficzną. Mój monitor Eizo FlexScan
T57S wykrywa tylko maskymalnie 75 Hz częstotliwości pionowej podczas, gdy na
karcie graficznej: Pixelview GForce 2GTS pro ustawioną mam szybkość
odświeżania na 100 Hz. Monitor na starej karcie graficznej: Ati 3D Rage 4 MB
"widział" nawet fV: ponad 100 Hz. Karta graf. GForce z kolei poprawnie
obsługuje inne monitory. Oprogramowanie zarówno karty jak i monitora wydaje
się być sprawne (mam oryginalne sterowniki do tego modelu Eizo). Wydaje mi
się że problem może tkwić w niezgodności sygnałów na odpowiednich bolcach
złącza D-SUB karty i monitora. Posiadam specyfikację złącza D-SUB dla mojego
monitora ale nie wiem skąd wziąć dla karty graficznej. Jeśli ktoś wie gdzie
można zdobyć opis sygnałów na złączu D-SUB karty graficznej, albo wie co
może być źródłem problemu, to proszę o pomoc.

Alk.