Re: notebook - instalacja karty sieciowe

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 23:54:02 MET

Ewentualnie

> heh ciezko bedzie, mam tylko jeden port pcimcia a stacje dyskietek mam na
> zewnatrz na pcicmia czyli
> jak jest stacja dyskietek to nie ma karty sieciowe i odwrotnie

No to bez dyskietki
Tam gdzie wpisujesz sciezke daj na dyskietke potem na przeszukaj
otworzy ci sie okno gdzie jest po prawej stronie katalog w ktorym jestes,
na dole na ktorym dysku jestes, lewe gorne (male) stoi *.inf lewe dolne
pokazuje wszystkie pliki inf ktore sa w katalogu w ktorym obecnie jestes
(czyli tego z prawego gornego okna).
W lewym dolnym musza stac Netdl650.inf i Oemsetup.inf wybierasz jedna
OK wyskakuje ci D-Link DE-650 Ethernet PC Card klikasz na OK i co tu mozna
zle zrobic.