Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:21:33 MET

Dnia Tue, 26 Feb 2002 14:56:29 +0100 Radoslaw Sokol w wiadomości
<3C7B940D.50F3F2F1_at_magsoft.com.pl> napisał/a:

>Nie wiem, czy zaszkodzi... Teraz ludzie piszą NTG na artykuły z
>odpowiednią adnotacją (słusznie), to będą i pisać na artykuły bez
>adnotacji :)
Również uważam, że cancelowanie po OT w temacie (itd) nie jest dobrym
pomysłem. Przynajmniej widać po temacie, że posty są NTG i każdy kto
chce może je sobie filtrować/kasować itd. Cancelowanie spowoduje, że
ludzie po prostu przestaną je dopisywać i możliwości filtracji już nie
będzie. Poza tym OT dają przeważnie ludzie świadomie, a niektóre OT są
ciekawe i wcale nie takie OT ;)

>A 90% grupowiczów pewnie nie filtruje grupy względem takich reguł
>w swoich czytnikach (jeśli nie więcej).
To już ich problem, bo możliwości mają.

> ^^^^^^^^^
>Dlatego właśnie umieszczam ten pomysł w grupie do osobnego głosowania :)
cancelowaniu wulgaryzmów i ircyzm00ff mówimy stanowczo nie !
f**k the system, freedom 4ever ;)

pozdro

--
KRiZBi