Re: uwaga na CD Dysan

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 00:14:56 MET

Egghead wrote:

> Nie jestes jedyny. Mam kilka Dysanow "HighSpeed", ktore nagrywaja sie
> tylko x4. Pochodza bezposrednio od dystrybutora. Teraz po prostu kupuje
> Verbatimy i TDK - z nimi nigdy nie mialem problemu.

Ja mam zupełnie odmienne zdanie:
 - Dysan HS: nie mam żadnych kłopotów z nagrywaniem tych płyt...
(a dwie mają już ponad setkę nagrań - ciągle x10 ;-)
 - Verbatim: zwykłe (x2-x4) poprawnie nagrywają się tylko z x2,
a HS z max 8 ;-(
 - TDK - jeszcze nie miałem...
 - BASF - te są OK.
 - Esperanza HS (turkusowe) - ostatnio mój lider: jedyne HSy
wyciągające 720MB ;-)

P.S. Mam Teac W512eb...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|