Re: notebook - instalacja karty sieciowe

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:54:10 MET

> sterownik jest sciagniety z ftp D-Linka

A w tym katalogu do ktorego podajesz sciezke naprawde nie ma
pliku z rozszerzeniem inf ?. To moze sciagnales stery od zlej karty.
Nie wiem jak to zrobiles ale po rozpakowaniu De650.exe masz katalog
De650ct a w nim dwa pliki inf, Netdl650.inf i Oemsetup.inf . Ewentualnie
przenies to na dyskietke i proboj z dyskietki.
hth
cu
Ryszard