Re: Volty

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 22:24:49 MET

Użytkownik "dmrowka" <dmrowka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ej sluchajcie jak mam zarowke 12V i podlacze do niej prad z zasilacza

rozumiem ze komputerowego :) ?

> 12Voltowego i jeszcze jedne przewody z bateryjki 12Voltowej do zarowki,

rownolegle ?

> czy zarowka padnie.

jak rownolegle to nie

> Bo chodzi mi oto że jakby zasilacz padł lub sie wylaczyl
> to zeby zarowka nadal swiecila bez przelaczania żadnych
kabli/przelaczników.

to pomysl - dioda 1n4001 lub jeszcze lepiej - przekznik - jak podlaczyc nie
powiem bo to sam rozgryziesz - zasilasz go z zasilacza i jak on sie wylaczy
to stylki wroca i.... i pomysl :)

grupa *.elektronika jesli chcesz dac np akumulator i by byl stale ladowany
pradem konserwujacym , jak bateryjka ciebie zadowala to przekaznik.