Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:06:41 MET

> propozycja wez drugi zasilacz (AT) i podepnij do niego dysk, cdrom, floppa
> wtedy sie moze okazac czy to wina zasilacza czy tez nie!
> choc nie wiem na 100% czy urzadenia te sa prdazerne az na tyle aby w tym
> tesie wyszlo czy to wina zasilacza

W zasadzie tak już próbowałem. Nie podłączałem drugiego zasilacza, ale
wszystko odłączyłem (drugi dysk, stacje FDD, nagrywarke, CDROM'u nie mam) i
też nic. Zastanawiam się może czy sloty PCI "zjadaja" dużo prądu, może by
jeszcze wyjąć kartę muzyczną i sieciową? (ale to już chyba by było
przegięcie - albo zasilacz ma wadę, albo coś innego jest wadliwe, ale żeby
wszystko odłączyć i wtedy miałoby pójść, to byłby absurd - przecież to jest
300 W, to chyba nie jest tak mało żeby nie mogło sobie poradzić z 3-4
urządzeniami i 1 prockiem???)

Pozdrawiam!
Lucas