Re: AC97Codec

Autor: happy (happy__at_box43.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 23:20:59 MET

Użytkownik "Janus" <janus1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jaka masz karte grafiki? Mam podobny problem. Gdy zainstaluje oryginalne
> stery do grafiki (mx200) to chodzi, na najnowszych tez siada.

yep.. witam ponownie. pospieszylem sie ostatnio z odpowiedzia, instalowalem
driver oryginalny z plytki ale z panelu sterowania i wtedy nie dzialal
dzwiek. teraz natomiast zainstalowalem jak poradziles z plytki karty
graficznej programikiem 'setup.exe' i dzwiek jest :), dzieki wielkie.

pozdrawiam,
happy