Re: Problemy ze stabilnoscia - PROSZE O POMOC !!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 20:02:42 MET

Użytkownik "Grzesiek S." <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
>oraz Bank DRAM Timing Fast lub Turbo (tak podobno

tylko dla najlepszych pamieci ! zwykle - normal, cas 3.

> Ponadto wywala sie zawsze, gdy ustawie w Biosie Onboard Parallel Mode na
> ECP+EPP

tzn ?

> Oprócz tego wiesza się polowa gier oraz podczas testów katry graficznj.

Zobacz konflikty IRQ - w tabelce bios.

> Co może byc przyczyna ? wadliwa plyta ? karta graficzna ?

Nie, cos z konfiguracja nie tak, mam tak 100% stabilny:
kt7a 1.0 bios 64
512 sdram noname
hercules 2mx box
live!
TV, zasilacz SPI 250W.
LAN i xp 1700+, win 2000 sp2, via 4.37, grafika cos 12.xx i dziala idealnie.
Proponuje zobaczyc z innym ramem (moze ram lipny) i z innym zasilaczem.
Wylacz nie potrzebne com, lpt ci potrzebne ? go.to/kt7faq zobacz.

> Konfiguracja kompa:
> AMD 1Ghz (100)
> Abit KT7A
> 256 SDRAM (133)
> Prolink GF2 mx400 32Mb TV-out (stery 21.85)
> Windows2000 SP2
> Via 4in1 4.36
> Najnowszy bios

Temp jaka ? Zobacz enable chip perf. - daj na enable. Ram daj w inny slot.
Tez kiedys mialem zwisy ale to bylo przy 1-3 biosie, pozniej albo po zmianie
bios albo zasialcza (stary sie zjaral) jak reka odjol.