Re: Handlowcy IT

Autor: FSL (andpokorski_at_rogers.com)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 20:07:49 MET

Jak widze takie ogloszenia to mnie skreca ...

"siatke dilerska" to rozwija u siebie pod blokiem ale juz pewnie jest dobrze
rozwinieta

Handlowiec z wyzszym wyksztalceniem a moze z doktoratem ..cos tu nie tak
.....( kto marnowal by swoie szanse i czas jako handlowiec ) juz
wyksztalcenie srednie na handlowca nie wystarcza ..

- samochod i prezencja a najlepiej to
   Porsche i Mr.Universe

FSL