Re: MNTG - ceny pamieci na wakacje

Autor: dyferencjo (dyfer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 19:20:12 MET

"banaczek" <antyspambanaczek_at_go2.pl> wrote in
<a5gfnm$6co$1_at_news.tpi.pl>:

>Czy ktos zna przyczyne dlaczego ceny pamieci obecnie wynosza 2x tyle
>co na jesieni? Czy ten wzrost dotyczy tylko lokalnie Polski i jest
>spowodowany wzrostem kursu Euro/$ do zlotowki? Czy tez to producenci
>podniesli ceny i ma to charakter globalny?

Producenci pamięci zawarli porozumienie o minimalnych cenach, poniżej
pewnego progu więc nie zejdą, ale ile to jest to trudno mi powiedzieć.
W każdym razie ceny są sztucznie zawyżane, żeby im się produkcja
opłacała, a do poziomu jaki miały kilka miesięcy temu to już raczej nie
spadną... :(

dyferencjo

--
No signature for all