[OT] Kolumny

Autor: de4th (de4th_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:40:32 MET

Witam,

Mam w domu dwie kolumny (UNITRA TONSIL <=- niegdys stara dobra firma...). Sa
one dosc stare, gdyz jest to model SPACE'86. Problem w tym, iz nie wiem
gdzie popelniam blad przy podlaczaniu ich do kompa. Zrobilem sobie koncowke
(pochodzi ona z innych dzialajacych glosnikow), ktora zamontowalem na koncu
kabla od kolumny. Dokladnie polaczylem obie czesci i w/w koncowke
podlaczylem do kompa (konowka i podlaczenie sa na pewno dobre...). Ale, gdyz
wlaczam jakis dzwiek... kolumna nie reaguje... Ale gdy podlaczona jest do
oryginalnej wiezy to dziala bez problemow... Moze nie ma dodatkowego zrodla
pradu przy polaczeniu z kompem? Wydaje mi sie ze nie, gdyz przy podlaczeniu
z wieza nie potrzeba dodatkowych kabli, oprocz tego kolumna->wieza. A moze
po prostu jest na tyle stara, ze nadaje sie tylko na smietnik... ;). Prosze
o sugestie..