Re: 15GB dysk po starej p³ycie problem.

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:12:00 MET

U¿ytkownik Daruc <daruc_at_interia.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:228i7u8fshntmhjda3o2liqk7g80vt8fsi_at_4ax.com...
> Z dysku systemowego jest OK, ale nie mam drugiego dysku ¿eby nagraæ
> dane, ale dobre i to ¿e mogê jeszcze co¶ z tym zrobiæ

Nie jest tak ¼le jak my¶la³em.
Jak z dyskietki systemowej widzisz zawarto¶æ twardziela to tylko
prze¶lij system (z dyskietki) poleceniem sys c: i Windows wystartuje
z twardziela (robi³em co¶ takiego).

Oczywi¶cie dyskietka musi byæ zrobiona pod tym samym Win9x
który masz no i przekopiuj na ni± sys.com (windows/command).

Pó¼niej mo¿esz u¿yæ scandiska ¿eby poprawi³ dane hdd w mbr no
i partition magic lub fdisk zak³adasz drug± partycjê.

PeJot