Re: Pobór prądu karty graficznej

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:12:26 MET

Użytkownik Przemo <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5bjlh$t0v$1_at_news.tpi.pl...

> Czy karty GeForce2 MX 400 biorą więcej prądu niż stare Rivy TNT1 ?
>
> Chodzi mi o to, że mam zasilacz 200W a chciałbym kupić nową kartę (teraz mam
> TNT1) i nie wiem, czy zasilacz da radę. W komputerze jest dysk 5400 (czasem
> 2), celeron2 800, CD-ROM, CDRW, karta sieciowa i dźwiękowa no i to tyle (i
> jeszcze wiatraczki - w sumie 3; jeden na cpu, karcie graf. i w obudowie)

Mógłbyś wymienić się z kimś za dopłatą na 230-250W.
Pobór będzie większy (gpu ma więcej tranzystorów, poza tym więcej ramu)
ale ta 200-tka powinna wytrzymać

BTW. Zmień sobie kodowanie znaków na środkowoeuropejski ISO
a nie Unicode bo posiadacze niby bardziej zaawansowanych czytników
niż OE mają problemy z odpowiadaniem.

PeJot