Re: Glowica do OKI ML 321

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:31:36 MET

> Zapomnij, w serwisie (kiedyś) kosztowała prawie tyle co nowa drukarka.
Może
> znajdziesz coś na allegro.
>
> Tomasz Jasiński Strój - na różowo; Ksiądz może
> tomjas_at_polbox.com Popisać się jakimś kawałem -
> Warszawa I tak będzie bez sensu to, że
> (022)8356981 Wykitowałem. (Langston Huges).

ze co ??? oj chyba przesadzasz !!! kupowałem po 400-600 złotych głowice
teraz moze groższe ! ile kosztuje drukarka to chyba wiesz ( 1500 )
wiec ....

pozatym drukarka igłowa to głównie głowica !!!!!!! wiec tez nie ma sie co
dziwic ze tyle kosztuje ! zwłaszcza ze sąto drukarki bardzo odporne na
eksploatacje