Re: ECS k7vza + Athlon1333 a stabilność...

Autor: Corp (corp_at_kki.net.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:09:58 MET

Użytkownik "Cookie" <cookie_at_is.crazy.ro> napisał w wiadomości
> W teorii wszystko jest w porządku ale w praktyce.........
> Czy ma ktoś taką konfiguracje (ECS K7VZA rev.3.0) z Athlonem 1,33 Ghz
(albo
> A 1,2Ghz) i czy nie ma z tym problemów tzn. czy chodzi to
> stabilnie.......???

Ja mam K7VZA 3.0 i Athalona 1,2, teraz wszystko ładnie chodzi, ale miałem
problemy ze stabilnością ( przez sterowniki Nvidii, nie wiem, czy ma to
związek z płytą lub procem )

Jezeli chodzi o chłodzenie to mam dodatkowy wentylatorek na tylnej ścianie -
wydmuchujący, ale tylko dlatego, że mam obudowaną obudowę :-).
Temp: Idle 29 C, max 54 C na procu.

Gdzie mozna znaleźć te rzeczy do podkręcania?
nie zebym mial wieksze aspiracje, ale do wybróbowania.