Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 14:44:41 MET

> Zerknij na wydajnosc pradowa dla +5V, powinno byc min. 25A. Oznaczenia
> gdzies na naklejce na zasilaczu.

Pytanie odnośnie zasilacza:
Czy jeżeli problem byłby spowodowany przez zasilacz, to czy raczej byłaby to
wada tego egzemplarza, czy raczej może to być za mało mocy w tego typu
zasilaczach (ogólnie - 300W, 22A dla +5V)?

Mam możliwość podłączenia mojej płyty do zasilacza 235 W (mój 300 W) i
parametrm prądu dla +5V 19A (mój 22 A). Na tym zasilaczu chodzi Celeron 466.

Czy przetestowanie na tym zasilaczu może mi coś powiedzieć (jeżeli zwis to
zasilacz niewinny?), czy tam raczej też nie powinno to chodzić ze względu na
zbyt małą moc?

Czy jeżeli zasilacz wytrzymuje Athlona 1 GHz chodzącego na 133 MHz (inny
zasilacz u drugiego kumpla) to czy na pewno wytrzyma też XP 1700+ (o ile
reszta - płyta i procek są sprawne w 100%), czyli czy na pewno się nie
powinien wieszać?

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!
Lucas

PS. testy zasilacza najwcześniej jutro, pojutrze (na razie nie mam
możliwości), więc prosiłbym o śledzenie tego wątku osoby, które już mi
pomogły i które jeszcze mogą służyć poradą - Dzięki!