Problem z Baracuda IV

Autor: Castrol (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 14:19:28 MET

Ostatnio stalem sie posiadaczem dysku twardego Segate Baracuda IV 7200 40 GB

Wszystko bylo by slicznie gdyby nie jeden, a nawet dwa fakty.

1. Dysk zainstalowalem, komp wykryl go bez problemow. W biosie jest pokazane
ze dysk ma pojemnosc ponad 40 Gb.
Natomiast w windowsie i w dosie dysk ma okolo 37 Gb.
Nie wiem co sie dzieje!!! Czy cos jest nie tak???

2. TO problem drugiego dysku ktory mam ze starego komputera.
Jest to Western Digital 2,5 Gb.
Problem polega na tym, ze przy podlaczeniu obu dyskow pod windowsem widac
tylko i wylacznie segeta, a westerna nie wiedzi wogole!!!
Zaznaczam, ze w dosie i w biosie wszystko jest ok.

Moze mi jaoos pomozecie??

Jakby to mialo jakies znaczenie to moj system to duron 900, plyta glowna
asus A7PRO. A oba dyski sa na jednym kablu.

Pozdrawiam
i z gory dziekuje za odpowiedzi,

Jacek