Zwisy

Autor: bandyta (bandyta18_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 13:38:47 MET

Witam,

Kupilem niedawno plytke MSI-6380, procek Duron 1GHz i pamiec 256MB
oczywiscie DDR 266 MHz. Mam stara grafe TNT2, ale to chyba nie ma
znaczenia. Chodzi na tym W98SE PL. Problem jest taki, ze czesto (ok. co
godzine) wszystko sie zatrzymuje i przestaje reagowac. Dzieje sie tak
rowniez,
gdy nic na kompie nie robie i stoi sobie wlaczony. Nie mam niebieskich
ekranow
czy jakichs krytycznych wyjatkow. Po prostu to co jest (dowolny program,
gra, film) zastyga i nie dziala mysz i klawiatura (alt+ctrl+del tez nie)
i tylko
reset mozna zrobic. Procek nie jest ani odrobine podkrecony, ma duzy
radiator
i wiatrak 5800 rpm i temperatura wynosi ok. 42 st. C. Pamiec taktuje na
200
MHz i wlaczylem wszystkie ustawienia pamieci w Biosie na mniej wydajne.
AGP przestawilem na 2x i jest to samo. Co moze byc nie tak jeszcze?
Walniete cos moze byc?

--
bandyta