Re: Timingi 1T i 2T w biosach do KT266A

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 13:25:47 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Ale o co Ci chodzi? :)) Chcesz tylko wiedzieć, czy są pamięci
> wytrzymujące takie nastawy (pewnie są), czy też co oznacza ten
> parametr?
Najchetniej obie te rzeczy, po prostu kupilem sobie nowa plyte (Sl-75DRV2
przedtem mialem K7S5A) i
chce wiedziecz czy wszystko a nia o.k. :-)

> BTW u mnie na takich nastawach (1T CMD) działa pamięć PC133,
> ale przy 100 MHz FSB. Przy 112 MHz już nie.
dokladnie, u mnie tez na 100 dziala z 1T na 112 nie sprawdzilem.

> BTW 2: i tak masz szczęście, że Ci pamięć działa w cyklu 2-2-2
> na 133 MHz, raczej walka o 1T CMD nie ma sensu.
No i o podobna opinie mi chodzilo, kwestia tylko co to jest to 1T albo 2T -
moze znasz jakiegos linka ?
A walka o 1T sensu troszke ma bo jednak transfery na ramie rosna - jak sie
to ma do ogolnej wydajnosci kompa to nie wiem przy 1000MHz procesorze to i
tak pewnie niewiele wzrosnie ale jestem taki dosyc ciekawski i lubie
wiedziec co jaka opcja robi :-)

pozdrawiam

Piotr Traczykowski