Re: Implozja bzdur ....

Autor: yamma (Andrzej.Prazmo_at_pkobp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 14:13:24 MET

Użytkownik "T.F." <tf_at_motocykle.org> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Przy dyskusji o K7S5A byl podali link:
> http://implozja.kalisz.pl/sis735_vs_viakt266a.html
> Przeczytalem i sie lekko zdziwilem...
>
> Skad autor wzial tyle bzdur nt. ECS'a ????
> - dzwiek niedzialajacy w wielu programach i grach
> - problemy z obsluga AthlonaXP
> - resety BIOS'u i komputera, "cold boot"
> - procki (tylko Durony) < 1GHz
> - zasilacze 400W
>
> Coz, musze zlozyc kolejne kilkadziesiat kompow na tej plycie,
> moze wreszcie spotkam ktorys z w/w problemow ...

Witam!
U mnie wlasnie wczoraj nastapil "cold boot" na tej plycie. Cale szczescie,
ze jest na gwarancji - komputer jest aktualnie w serwisie. A tak przy okazji
ja po prostu nie wierze, ze mozna wyprodukowac plyte o takich samych
parametrach i o kilkadziesiat procent tansza. Gdzies na pewno tkwi haczyk, a
na pewno w jakosci podzespolow...
yamma