Re: Implozja bzdur ....

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 26 Feb 2002 - 12:45:30 MET

> Przy dyskusji o K7S5A byl podali link:
> http://implozja.kalisz.pl/sis735_vs_viakt266a.html
> Przeczytalem i sie lekko zdziwilem...
>
> Skad autor wzial tyle bzdur nt. ECS'a ????
> - dzwiek niedzialajacy w wielu programach i grach
> - problemy z obsluga AthlonaXP
> - resety BIOS'u i komputera, "cold boot"
> - procki (tylko Durony) < 1GHz
> - zasilacze 400W
>
> Coz, musze zlozyc kolejne kilkadziesiat kompow na tej plycie,
> moze wreszcie spotkam ktorys z w/w problemow ...

To specyfika tej grupy.
Zauważ, że za składanie pecetów coraz częściej biorą się ludzie bez
odpowiedniego doświadczenia (kolega zrobił - to nie takie trudne) i często im
to się udaje. O czym wtedy pisać?
"Złozyłem to z tym dodałem tamto i działa!!!"? - trochę bez sensu, chociaż
zdarzają się i takie "niusy".

Po pierwszych powodzeniach przychodzi pewność siebie. Gdy pojawi się problem -
winien jest sprzęt, bo przecież "tamto z tym" działało! Oczywiście egzemplarze
wadliwe zdarzają się ale to wyjątki! Najczęściej przyczyną kłopotów są błędy
konfiguracji.

Dodaj do tego:
- niechęć do czytania instrukcji,
- brak cierpliwości,
- skłonność do nieuprawnionych uogólnień !!!

Przy płytach ECSa dodatkowo dochodzi fakt, że ze względu na dobry stosumek
możliwość/cena często wpada ludziom w ręce. Nie jest zawsze najprostsza do
skonfigurowania ale to nie znaczy, że jest zła.

Dlatego na oceny sprzętu na grupie lepiej patrzeć z przymrużeniem oka.

pozdrawiam
Sławek