Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 12:26:27 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message
> "Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl>, wrote in

> To napewno k6-2?

nie, wyłamalem 5 nóżek z athlona tb, zakleiłem 11 styk od lewej, ukruszyłem
rdzeń we właściwym miejscu i podłączyłem pompkę z akwarium a później zalałem
to pastą termo i prądoprzewodzącą i wlałem do socket 7. to jest najnowsza
metoda tworzenia pV z odświstem i przyczłapami (z czterem przyczłapami, z
dwoma to każdy potrafi - wystarczy taśma klejąca). teraz czekam na nobla z
chemii, fizyki i oczywiście pokojową, bo nigdzie się przy tym nie ruszałem.

tak, to jest k6-2 400Mhz

pozdrowienia,

k.