Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 11:47:29 MET

"Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl>, wrote in

> dlaczego?

Bo chyba zabardzo nie wiesz co piszesz. K6-2 nie krecily sie dobrze.
Wycisnieci z niego 500MHz to byl by sukces do czego zrzeta najczesciej
trzeba bylo podniesc napiecie o jakies 0,2-0,4V

> no i oczywiście wiatrak:)

To i tak malo :)

> ok, ale musisz poczekać jakieś 3 tygodnie, bo dopiero wtedy będę u
> brata;)

OK.

> a tak w ogóle to powiedzcie mi, jak przecinacie mostki w duronach tak,
> żeby ich nie uszkodzić

Po co przecinac skoro masz regulacje mnoznika na plycie. Napiecia zreszta
tez.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!