WinMe i kontrolka LED Suspend.

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 11:57:29 MET

Witam.

Mam problem sprzętowo-softwarowy :-)
Sprzęt Abit HX-6 rev.2.0, Soft Winda Me.

Musiałem instalować windę na nowo i coś się po tym pokaszaniło.

Kontrolka 'Suspend' zawsze piknie się zapalała kiedy przechodził komputer w
tryb uśpienia.
Teraz zapala się podczas ładowania się systemu. Kiedy natomiast wchodzę w
tryb uśpienia gaśnie i to na amen. Już nigdy się nie zapali, dopuki nie
zrestartuję kompa. Wtedy winda odpalając się znowu ją włącza.

Denerwuje mnie to strasznie, nie wiem kiedy komp się uśpił a kiedy jest
wyłączony.
Gdzie szukać/ co zmienić aby działało jak powinno? Nie chcę znowu
reinstalować windy.

Pozdrofka

Henry(k)