Re: Implozja bzdur ....

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 09:41:21 MET

Użytkownik "T.F." <tf_at_motocykle.org> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Przy dyskusji o K7S5A byl podali link:
> http://implozja.kalisz.pl/sis735_vs_viakt266a.html
> Przeczytalem i sie lekko zdziwilem...
>
> Skad autor wzial tyle bzdur nt. ECS'a ????
> - dzwiek niedzialajacy w wielu programach i grach

Tu akurat sie zgadzam, mi np. w grze "Return To Castle Wolfenstein" zanika
dzwiek lub straszliwie harczy podczas odtwazania demka filmowego przy
uruchamianiu gry ale to akurat podobno da sie jakos obejsc zreszta wiekszosc
kart zgodnych z AC97 ma ta tendencje.Dzialo mi sie to pod WIndows ME , 98SE
i XP, zmiana sterownikow na nowsze wersje nie dawala skotkow ale w samej
grze i programach jest wszystko OK!.