Re: notebooki w samochodzie

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 08:18:55 MET

> Oczywiscie - trzeba tylko kupic odpowiedni zasilacz. Sam sie zastanawiam
czy
> se taki nie kupic, bo nie starcza mi bateri podczas przegrywania zdjec z
> aparatu cyfrowego.

Witam
    Przed dwoma tygodniami na giełdzie w Krakowie Jeden handlarz miał takie
zasilacze do samochodu w cenie ok. 40.- pln. Do mojego nie pasuje wtyczka -
choć to mały problem. Moc tego zasilacza - 2.8A przy ok. 16V (?).
Ja zasilam laptopa bezpośrednio z zapalniczki - pracuje on w zakresie
12-19V. Na czas sapalania silnika wyłączm komputer.
    Pozdrawiam. Reksio.