Problem z HDD IBM'a

Autor: anime_pl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 26 Feb 2002 - 08:03:30 MET

Hello,

mam problem z dyskiem twardym. Jakis czas temu, prawdopodobnie w
wyniku "wstrzasu" padl mi dysk IBM'a 6GB. Padniecie objawia sie tym ze dysk sie
normalnie rozkreca, ale bios go nie wykrywa. Normalnie nawet jak wogole dysk
jest nie podlaczony bios szuka dysku pare sekund, a gdy podlacze tego HDD od
razu zglasza ze dysku nie ma. Jest to chyba dosc dziwna awaria;). Sadze ze to
moze byc wina zasilania dysku (np.gdzies przerwana sciezka) i dochodzi do niego
12V (zasilanie mechanizmu) a 5V nie (zasilanie elektroniki)

Pozdrowienia,
Dinthalion
dinthalion_at_o2.pl