Re: ECS k7vza + Athlon1333 a stabilność...

Autor: martus76 (martus76_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 07:22:25 MET

czesc

mam u siebie ECS K7VZA ver 3.0 i A 1,2 Ghz 266 FSB, 128 133 Mhz SDR, winXP
sciagnalem sobie najnowszego biosa ver. 3.4 datowanego na 2001/11/07
i wszystko chula jak trzeba, zadnych problemow i wogole jestem bardzo
zadowolony.

Jezeli chodzi o tego nowego biosa to dodano m.in. obsluge Atlonow XP
i poprawiono wydajnosc dyskow... tak przynajmniej pisza :)

W sieci znalazlem rowniez overclokerski bios w ktorym mozna
podkrecac procka z biosu, oraz program do zmiany fsb ktory dziala
z ESC K7VZA. Tych wynalazkow jednach jeszcze nie probowalem...

Pozdrowienia

martus76