Re: Problem z Athlonem 1,7 i Abit Kg7

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_______wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 03:05:54 MET

Użytkownik "Bartek G" <bgrabowski_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Zmieniłem tą opcję w biosie nic nie pomogło objawy te same.
Zauktalizowałem
> biosa takze do najnowszej wersji

moze kolega seboo cos ci powie - on ma ta plyte i xp czy TB i dziala mu
stabilnie. ja mam kt7a 1.0 i 1700+ i dziala stabilnie - a kiedys tak na
tegfo abita pluli ;/ nawet dziala z xp a mial nie. Jutro zapytam seboo. Cos
mi smierdzi - 2 osoba dzis pisze ze na 100 dziala mu ok a na 133 nie.